MESAJ PANOSU

Mesaj Defterine Yazın


Gürcan OĞUZHAN    21 Ağustos 2008 22:27
Sayın Yiğit'e ve Sevgili Selçuk ağabeyimin yazdıklarına aynen katılıyorum. Bu arada bu yetersiz, yetkisiz, amaçsız, koltuk sevdalısı TEMAD ın sözde yöneticileri ( öyle diyorum çünkü artık istenmiyorsunuz ) , bu daha emeklileri bile bünyesine üye olmaya ikna edemeyen temad artık utanıp bu sıcak koltukları bırakmalı. Yardakçılığın, yalakalığın olmadığı bir yönetime doğru ilerlenmeli artık. Ama ama saltanat tatlıdır beeeeee... ayrılamazlar bedava koltuklarından... yazık. Şimdi kalkacaksın Onur Mücadelesi, Hak, Hukuk, Ekmek davasına düşmüş bir grup assubay için uğraşacaksın. Olmaz ki değil mi? Üstelik gerçek haksahibi assubayların rahat koltuklarından bir türlü indiremediği bu çok sayın kişileri yukarılardan birisi çıkar indiriverir. Neme lazım. Rahatları bozulmasın.
Bu arada Onur, Şahsiyet, Ar, Utanma Vebal, vb. kelimeler var değilmi dostlar.

Okan ERDEM    21 Ağustos 2008 17:20
Değerli Meslektaşlarım ;

Ben sizleri daha önceden tanımıyordum . Yani bu sayfayı oluşturan ve katkı yapanları. Tabi dolayısıyla bu sayfayı oluşturma ihtiyacını duyanların felsefesini ve meydana getirdikleri varlığı . İhtiyaç var ise varlık oluşur. Siz istemesenizde sosyal olaylar sizi bir yöne doğru iter ve katkı yapmanızı zorlar. Her oluşum kendi karşıt oluşumunun meydana çıkmasını sağlar. Fakat her oluşum içerisinde de kendi iç çelişkisi vardır. Aslında bu iç çelişki iyi idare edilir , bu çelişkilerden , tartışmalardan verimli bir sonuç alınırsa devamında fayda vardır. Fakat bu iç çelişkileri olumlu değerlendirmeyip daha da derinleştirirseniz artık fayda değil , zarar verir.

Temad'ı birçok ailenin bir araya gelmesiyle oluştuğunu varsayalım . Bireyin sahip olduğu düşünce ve davranışlar aileden başlayarak toplumun tümü tarafından belirlenir. Toplum aileyi , aile bireyi etkiler. Aynı etki ters yönlü de işler. Bütünlüğü olan bu karşılıklı etkileşim sonuçta toplumun kendi özgü niteliği yani onu başka toplumlardan ayıran kişiliği ortaya çıkartır. Hangi dönemde , hangi koşullar altında olursa olsun toplumu yönetenler yada yönetime aday olanlar başarılı olabilmek için bu birliğin niteliğini ,kapsamını , dayandığı temeli yani tarihi bilmek ve ona göre davranmak zorundadırlar. Bu nedenle içi çelişkilerimizi değerlendirirken , eleştirimizi yaparken yukarıda arz ettiğim hususları dikkate almamız gerekmektedir.

Bunun için önce Temadımıza kurumsal bir kişilik kazandırmak şarttır. Bunun için ; mevcut İç Tüzüğümüzdeki değişmesi gereken maddeleri tesbit edip değiştirmek, örgüte bir dinamizim aşılamak , hedefler koyup bu hedefleri gerçekleştirmemiz gerekir. İşte önümüzdeki Genel Kurul bunun için bir fırsattır. Çalışmamızı bu yöne doğru yoğunlaştırmamızın gerektiğini düşünüyorum . Yakın bir gelecekte İç Tüzük konusunda Temad sayfasında bir yazı yazarak düşüncelerimi belirteceğim .Sizlerde İç Tüzüğümüzü inceleyip, değişmesi gereken maddeleri tesbit edip, fikirlerinizi söylerseniz tahmin ederim ilgili kişiler dikkate alır , bu yönde çalışmalarını hızlandırırlar.

Hepinize saygılarımı sunarım .


Okan ERDEM
E. Astsubay
Yönetici yorumu Yönetici yorumu:
Saygıdeğer Erdem yıllardır TEMAD yapısal değişikliği gerçekleştirmelidir diyoruz sesimizi duyuramadık Bu konuda yapacağınız hertürlü çalışmaya sınırsız destek vereceğiz çünki bu elbise bize uymuyor. Saygılarımızla

Selçuk içer    21 Ağustos 2008 14:24
NİFAKÇI DAMGASI...!!
Yıllarca bu zümreye hizmeti her şeyin üzerinde tutan yürekli aydın Assubay sevdalısı Ağbeyimize Meslektaşımıza yine bizden biri acımasızca fütursuzca nifakçı diyebiliyor.Nedir kabul edemedikleri?Kim ve kimin adına, son derece çirkin küçültücü bu hakareti yapabiliyorlar.Her eleştiren,bilgi sahibi olmak isteyene işinize gelmeyince hakaret edeceksiniz.Ayıptır bizde sizlerle aynı davayı yürüteceğiz,size güvenip kararlar alacağız,nasıl meslektaşlık duygusudur nasıl assubay terbiyesidir.Bizler birbirimizi nasıl nifakçılıkla suçlarız.Çok büyük ayıptır.Birbirlerine güvenmeyen ulu orta hakaret edenler nasıl dava adamı olacaklar?Madem bu kadar hassastınız yönetime sahip çıkıyordunuz TEMAD'a laf söyletmiyordunuz;Temad em.sb.derneğinin peşine düşüp çelenk koymaya gidipte sopa yiyip geldiğinde,gnl.kur.Bşk.ayağına 11 defa gidilipte adam yerine konulmadığınızda,Başbakana Uz.Çvş.ların selamının götürüldüğünde,hakkında AİHM ye dava açtığınız(?) OYAK sizin görüşme teklifinizi kabul etmediği halde mali işlemlerinizi OYAK BANK la yaparken üyelerinizin parasıyla sizi ezenlere,ezdirenlere hassasiyetiniz,Bedava dergi üç kuruş ödenek yer tahsisi yapıldığı için gnl kur.memuru gibi hareket edildiğinde.Şehidine gazisine dağda tepede canı pahasına görev yapanlara verilen 100 lira zamma hassasiyetiniz nerede ama onlara korku adına eleştiri yapamazsınız ama aynı rütbeyi taşıdığınız meslektaşınız ERSEN GÜRPINAR'a rahatça NİFAKÇI diyebilirsiniz kendiniz veya başkalarının adına... Tebrik ederim sizi çok cesurmuşsunuz ''KENDİNİZLE İFTİHAR EDEBİLİRSİNİZ NEDE GÜZEL HAKARET ETTİM MESLEKTAŞIM'A .DİYEREK''.SİZE İFTİHAR BİZEDE MESLEK ADINA UTANMAK DÜŞER.....

Selçuk İÇER
E.Bnd.Asb.

ahmet akgüner    21 Ağustos 2008 12:41
bana Askeri Yüksek İdare Mahkemesinin 6.12.1978 gün ve 1978/572 sayılı kararı lazım."Astsubayın emsali subay değil devlet memurudur"kararı.bana gönderilirse memnun olurum.ahmet akgüner
Yönetici yorumu Yönetici yorumu:
AYİM sitesine girip karar numarasını yazarsanız karara ulaşabilirsiniz Anayasa Mahkemesine verilen derecenin iptali için açılan davada "Assubayın emsali subaydır" gerekçesi sunulmuş bu gerekçe ile üst derece iptal edilince bu kez AYİM assubayın emsali subay değil devlet memurudur kararı vermiştir. Bu hukuk adına skandaldır.

Ersen Gürpınar    21 Ağustos 2008 03:57
http://blog.milliyet.com.tr/ersengurpınar
Saygıdeğer Arkadaşlarım
Benim iki kız evladım var çok şükür okuttuk iyi bir kariyer sahibi oldular teli ve duvakları ile gelin ettik ve onlarda bize bizlerin yaşam sevinci torunlar verdiler BEN TORUNLARIMI EMEKLİ MAAŞIMIN DÜŞMANI- UYKULARIMIN DÜŞMANI DİYE SEVİYORUM Elbette torun evlattan kıymetli olamaz ama hayat kavgası yaşarken evlatlarımızı yeterince sevemedik veya bu sevgiyi onlara belli edemedik acısını torunlardan çıkarıyoruz ÇINAR bebek aramıza katıldı ülkesine ana ve babasına hayırlı evlat olmasını diliyorum. Doğum ve İzmirdeki evin tadilatı nedeniyle yazlıktan ayrıldım tabi bilgisayar burada kaldı bu yüzden sizlerden bir süre ayrı kaldım ama hep aklım ruhum gönlüm assubay onuru ile birlikteydi . Gerek site mesaj panosuna gerekse özel maillerle dedeliğimi kutlayan nazık mesajlarınız için hepinize ayrı,ayrı teşekkür ediyorum darısı başınıza şimdi tekrar bizi neyle suçlarlarsa suçlasınlar aldırmadan doğru bildiğimiz yolda mücaadeleye devam edeceğiz çünki biz assubay sevdalılarıyız sahi NEREDE KALMIŞTIK .... Sonsuz sevgi ve saygılarımla

yigit    20 Ağustos 2008 21:05
"Cim karnında bir nokta" gibi duran insanlar, yasal haklarımızın kazanımı için emek verip çaba sarfeden, sorup sorgulayan, akıl yürüten, fikir üreten meslektaşlarımıza nifakçı diyemez. Hele hele Sayın Gürpınar'a hiç diyemez.

Tek dayanağımız olan canımız, cananımız TEMAD a hangi assubay zarar vermek ister, bu mümkün mü?

Yıllarca ezildiğimiz, itelendiğimiz, horlandığımız, sağmal gibi görüldüğümüz yetmedi mi?

Elifi görünce mertek sanan insanların yıllarca bizlere reva gördüğü haksızlık ve hakkaniyetsizliklerle dolu çağ dışı uygulamalarına tepki göstermek, sorup sorgulamak nifakçılıksa, ben nifakçıyım.

Ben bir insanım ve yapılan bunca haksızlıklara isyan ediyorum.

Bizlere parya muamelesi yaparak onurumuzu incittikleri yetmedi mi, neden susalım, biz Oblomov muyuz?

Aklımın erdiği, gözümün gördüğü, elimin değdiği hiçbir şeyden korkmuyorum. Şu fani dünyada neyim var ki var olacam... Kuru bir canım var, egemen güçlerin yüreği yetiyorsa buyursunlar alsınlar. Canı için minnet eden namerttir."

Eğer kurumumuzu yıprattığımızı düşünen bir akıl fukarası varsa, buyursun beni yargıletsın. Şunu herkes bilsin ki, kurumu hak arayan değil haksızlık yapanlar yıpratır.

OYAK davası, bütün meslektaşlarımızın pürdikkat izlediği bir davadır. Soran meslektaşlarımıza neden tepki gösteriliyor, açıklama yapmak çok mu zor, AİHM veb sitesinde sadece sonuçlanan davaların kararlarının yayınlandığını bizler nerden bileceğiz, herkesi hukukçu mu sanıyorsunuz?

Ey Saygıdeğer meslektaşım Kadir Kocalar ve de Sayın İsa Çetin, " Cümleler doğrudur, sen doğru isen, Doğruluk bulunmaz sen eğri isen" diyen Yunus Emre'ye selam olsun.

Ey egemen güçler ve Sayın TEMAD yöneticileri; şunu bilin ki, bizler hiçbir zaman susmayacağız.

Eğer bizler sessiz kalmaya devam edecek olursak, bunlar bizi soyup üryan bırakacaklar...Yoksul, aç, bir dilim ekmeğe muhtaç bırakacaklar.

Haksızlığı hak, adaletsizliği adalet bilenler yerin dibine batsın.

Dulları ve yetimleri düşünmeyenler, mecliste gazilerin esamesi bile okunmazken kendilerini gazi gibi gösterenler yerin dibine batsın.

Aha da buradayım, egemen güçlerden rahatsız olan varsa buyursun beni yargılatsın.

Hak peygamber Hz. Muhammed'i alan şu fani dünyaya kazık çakacaklarını sanan ey egemen güçler, dilerim ki, yaptığınız haksızlıkların, hakkaniyetsizliklerin içinde boğulursunuz...Dilerim ki, bir dilim ekmeğe muhtaç olursunuz...Size lanet olsun... Yerin dibine batın...

Bizim Anayasamız sosyal adalet temel ilkelerine dayanıyor diyorlar. Onun için mi el kapılarında adalet arıyoruz?

Böyle adalet, böyle hak yerin dibine batsın.

Korkularıyla hiçbir zaman pazarlık yapmayan ve 1975 yılının zemheri ayında yüreklerini ortaya koyan mangal yürekli yiğit assubaylara saygı, sevgi, selam olsun.

Karanlığımızda bir ışık, sessizliğimizde bir ses, tükenmişliğimizde bir nefes olan Sayın Gürpınar'a da saygı, sevgi, selam olsun, tüm güzellikler ve iyilikler onunla olsun.

MEHMET ALİ KILINÇ    20 Ağustos 2008 19:54
Aşağıdaki linkte ilginç bir röportaj var. Okumanızı öneririm...

http://www.emekliastsubay.com/oku.asp?mak ale_id=333

Selçuk içer    20 Ağustos 2008 03:42
OLUK OLUK KAN YÜZ LİRA ZAM..
Bir şehidimizide yolcu ettik.Bu kaçıncı candır.Vatan millet adına?Vatan ve Mİlleti savunma görevi sadece bu insanlaramı?Başbakan,Gnl.Kur.Bşk.nı sıralı diğer Generaller,Maaşınız ne kadar.makam tazminatınız yan ödemeniz ne kadar devlete maliyetiniz ne kadar?YÜZ LİRA ZAM VERDİĞİNİZ ŞEHİT MÜSLİM ASB.KADAR SORUMLULUĞUNUZ YOKMU?SİZİN GÖREVİNİZ NEDİR?
Tebrikler size şehide gaziye verdiğiniz değer 100 lira.KANI YERDE KALMAYACAK BU SEFER DEĞİLMİ? OLUK OLUK KAN YÜZLİRA ZAM.Hiçmi vicdanınız yok yazıklar olsun sizlere..
Not;Şehit ve para ikisinin aynı konuda geçmesi yayana anılması hoş değil ancak bu şekilde ifade edebildim.SAYGILAR..
Selçuk İÇER
E.Bnd.Asb.
,

Selçuk içer    19 Ağustos 2008 22:04
TEMAD VE AİHM MESELESİ,,
Bunun cevabını bilen tek ve doğru adres ''GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI''dır.Temad bu konuda ki yazılarımı panosunda yayınlamamaktadır.Saygılar.

hayrettin    19 Ağustos 2008 17:45
ŞIRNAK'ta mayın patlaması sonucu şehit olan Jandarma Astsubay Müslüm FIRAT'a Allahtan rahmet, acılı ailesine ve camiamıza sabırlar dilerim.

Muharrem TURHAN
TEMAD MANİSA İl Bşk.

abdullah ektik    19 Ağustos 2008 12:41
http://www.emekliassubaylar.org
Arkadaslar,dun kahpe teroristlerin bir meslektasimizi daha sehit ettigini ogrendim.Ancak ne
adi soyadi ne rutbesi belli?
Basin yayinda sadece bir astsubay olarak veriliyor.
Ilgililerin dikkatine suna-
rim.Sehidimize rahmet,aile-
sine sabir dilerim.

Mustafa SEVİMLİ    19 Ağustos 2008 02:09
TEMAD + OYAK + AİHM ...

Ben hukukçu değilim.Fakat bu davada şu soruların cevaplarının bulunması, belirsizliğin aydınlanması için gerekir,sanırım.

1-Temad bu davada hangi sıfatla taraf olmuştur? Yani Oyak'tan hak talep edecek ne gibi hukuki haklara sahiptir? Üye midir? Davayı vekaleten mi açmıştır? Temad üyeleri aynı zamanda Oyak üyesi midir?
Dava açma yetkisi var mıdır?

2-İç hukuk yollarında davanın (red) gerekçeleri nelerdir? Bu gerekçelerin dayanakları nelerdir?
Gerekçe ve dayanaklarda eksiklik yada kusur var mıdır?

3-İç hukuk yolları tam olarak kullanılmış mıdır?

Eksik,kusur ve yanlışlar nedeniyle davanın iç hukuk yollarıyla çözülebileceği gerekçesiyle dava AİHM'de kabul edilmeyip, geri dönebilir.
Ayrıca bir davanın AİHM'de incelenip, görüşülmeye uygun bulunması, gündeme alınması ortalama iki yıla yakın bir zaman almakta imiş.Yargı süreci hariç.

Son yıllarda da AİHM, yoğunluk nedeni ve iç hukukta çözülebilir gerekçesiyle her davayı kabul etmemekte imiş.
AİHM'de en çok davası olan ikinci ülke biz oluyoruz.Herhalde AİHM bu konuda epey muzdarip olmalı.

En önemlisi de böyle bir davanın özenle,ısrarla ve inatla izlenmesi doğru sonuç alınmasının vazgeçilemez şartı oluyor,zannederim.

Selamlarımla./M.S/ Ağustos'08

Ahmet CAN    19 Ağustos 2008 01:34
Sevgili Mustafa Sevimli kardeşim,OYAK-AİHM.hakkındaki sorunuzun cevabı olarak,ben 5 şıkkı birden işaretlemek istiyorum.Yani HEPSİ diyorum.Nasıl?

Mustafa SEVİMLİ    18 Ağustos 2008 20:43
KRAL ÇIPLAK MI .?.

Oyak aleyhine Temad tarafından AİHM'ye açıldığı söylenen dava hakkında doğru bilgiyi sadece dava açma yetkisi olan veya açıldığını bilen verebilir.
Yetkililer tarafından yapılmış bununla ilgili hiçbir açıklama duymadım.Bu konuda da AİHM'den herhangi bir bilgi edinilemez.Web sitesinde sadece kesinleşmiş kararlar ve yıl sonuna kadar görülecek kabul edilmiş davalar hakkında bilgiler var.Hiçbir şekilde -taraflar dışındaki kişlere- doğrudan bilgi vermezler.

Sözkonusu dosya ile ilgili benim varsayımlarım :

-- Dosya parası biriktiriliyordur ?
-- Dosya sümen altı veya hasır altında unutulmuş olabilir ?
-- Dosya KapıKule'de dinleniyor,nefesleniyordur ?
-- Dosya bu sıcak günlerde birisinin elinde yelpaze gibi bir işlev görüyordur ?
-- Hepsinden öte,"olmayan bir dosya rivayeti" de konuşuluyordur ?

Endişem odur ki sonunda,
" KRAL ÇIPLAK " diye bağrışlar duyma olasılığının da ihtimal dahilinde olduğu.
Dağın fare doğurma olasılığı da çok güçlü,sanırım.!.Dosya biter,
bu dava bitmez.?.

Selamlarımla. /M.S / Ağustos'08

Halil Yaz    18 Ağustos 2008 13:59
1966 YILI MEZUNU HAVA ASTSB SİTESİ www.hvastsb66.org

Hüseyin SAVCI    18 Ağustos 2008 13:14
Sayın İÇER,
Defalarca yazdım, yazmaya devam edeceğim. Eğer TEMAD gerçekten AİHM\\\'e başvurduysa, internet link\\\'ini versin. Kimseyi töhmet altında bırakmak istemiyorum, ama ben AİHM web sayfasında TEMAD\\\'ın başvurusunu bulamadım. Bakın yok demiyorum, bulamadım diyorum. Eğer gerçekten başvurulmuş ise, TEMAD Link\\\'ini yayınlamalıdır. Bunun ısrarlı takipçisi olacağım. Eğer link veremezlerse, bu toplumu kandırdıklarını düşünmek durumunda kalacağım. Lütfen siz de sorun.

Selçuk içer    18 Ağustos 2008 02:20
TEMAD OYAK KOL KOLA....
Oyak Ynt.Kurulunda Assubay üyen varmı?Yok.Temad OYAK/la görüşme talebinde bulunduğunda nuhatap aldılarmı?Yok.Mağduriyetten kurtulmak için iç hukukta bir çok mücaadele verdin netice çıkmayınca Avrupa İnsan Hakları Mahkemesinde dava açtın mücaadeleye devam ediyorsun.Öte yandan Derneğinizin sitesinde'ÜYE OLACAKLARIN PARA YATIRACAĞI BANKA ŞUBESİNİ OYAK BANK OLARAK GÖSTERECEKSİNİZ'' anlaşılır gibi değil nasıl bir mücaadeledir,OYAK/tan mağdursan paranı niçin o bankada tutuyorsun.Yok paranı o bankada tutuyorsan neden Avrupa mahkemelerinde uğraşıyorsun.Dünyanın hiç bir ülkesinde ezilen zümreler ezenlere hizmet etmez böyle bir dernek herhalde sadece TEMAD/dır.Nasıl bir anlayıştır sen beni adam yerine koyma görüşme talebimi geri çevir,ben seni avrupa mahkemelerine göndereyim sonrada beni daha çok ez diyerek paramı bankanda kullandırayım.Sakın davaya bakan yargıçlar duymasın davayıda kaybedersiniz.OYAK yetkilileride sizi adam yerine koymaz.Önemli hatırlatma bankanın ismi değişmiştir herhalde sayfanızda değişikliği unutmayın.Saygı ve sevgilerimle.
Selçuk İÇER
E.Bnd.Asb

yaşar çakan    17 Ağustos 2008 17:32
Türk devletinin bölünmez bütünlüğü için şehit olanlara Allahtan rahmet dilerken,Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayı GURUR,Türk olmayı ONUR sayanların,bol yıldızlı değil,Ay yildızlı bayrak altında SELAM DURANLARIN kandilini kutlar selam ve saygılar sunarım...

murat    17 Ağustos 2008 15:01
Herkese selam sitelerde gezinirken bu siteyi gördm sizin tecrübelerinizden yararlanmak için bir kac sorum olcak ben lise son öğrencisiyim jandarma myo na girmek istiyorm.Eğer girip okuduktan sonra hangi birim daha iyi daha kolaydır narkotik,asayiş vb. vede bu tayin olayı emekli olana kadar bi doğu birde batıdamı görew yapmak zorundayız??

TAMER GİRGİN    17 Ağustos 2008 12:35
SEVGİLİ MESLEKTAŞLARIM,LEFKOŞE'DE OKUYACAK OLAN OĞLUMU EN UYGUN NEREDE BARINDIRABİLİRİM.ORDUEVİ VB YER VAR MI YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM. ktgirgin@hotmail.com

TAMER GİRGİN    17 Ağustos 2008 12:30
DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIM.OĞLUMU BU SENE LEFKOŞE YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİNDE EĞİTİM GÖRMESİ AMACIYLA GÖNDERECEĞİM.YILARCA DOĞUDA GÖREV YAPMAMAMIN ACI SONUCU OLARAK TÜRKİYE'DEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİNE PUANI YETMEDİ.LEFKOŞEDE YURTLAR ÇOK PAHALI ASKERİ YURT VEYA ORDU EVLERİNDEN FAYDALANMA DURUMU NASIL OLUR EN YAKIN KALABİLECEĞİ ASKERİ YURT VB.NERDEDİR BU KONDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARIN BİLGİLERİNİ PAYLAŞMASINI İSTİYORUM.SELAMLAR/ ktgirgin@hotmail.com

Gürcan OĞUZHAN    17 Ağustos 2008 02:00
Canım abim.. Selçuk abim;
Senin yüreğine kor alev düşürenlerin üzerlerine dağlar devrilsin. Devrilsin de altından kalkamasınlar. Yıkıldıkları yerde taş kesilsinler...
Değerli meslektaşlarım; bu sitede; belkide Silahlı Kuvvetlerde yıllarca birilerinin fitne ve fesat tohumlarıyla (malum)birbirine düşürdüğü bizler, boynumuzdan prangayı söküp attıktan sonra camiamızın değerini daha iyi bilir olduk. Maalesef görev süresince pek bir arada olamadık. Oldurulmadık. Şimdi birlik beraberlik zamanı. Birileri layık görmeseler de (kimin layık olduğu tartışılır) bizler BU PEYGAMBER OCAĞININ BİRER NEFERİYDİK HALA DA ÖYLEYİZ. Devlet kimsenin saltanat kayığı değil beyler.BİZİ İTELEMEYİN !!! BİRİLERİ İTELERSE BİRİLERİ DE BERİLER... İttiğiniz düşmandır size.
Ben şahsen aldığım kararla : Bundan sonra hiç bir siyasi seçimde (yerel yada genel) oy kullanmayacağım ve ailemden de bunu isteyeceğim. Benim hukukumun tanınmadığı, pranga siyasetinin uygulandığı bir ortamda ben oy kullanmayacağım. Yalnız.......
Hangi parti olduğuna bakmaksızın (?) benim zümremin varlığını ve haklarını kabul eden ve bunu ilan eden partiye de bir nefer olarak tüm gücümle hizmet edeceğim. Böyle mi BÖYLE... EYVALLAH..........

abdullah ektik    16 Ağustos 2008 19:59
http://www.emekliassubaylar.org
Degerli meslektaslarimin
Berat kandilini kutlarim.
Saglik ve esenlikler dilerim.

Hüseyin SAVCI    16 Ağustos 2008 19:43
İnancını vitrine koymayan,
Peygamberi, sadece peygamberi yol gösterici bilen,
Hurafelere değil, Kur'anı Kerime inanan,
Samimi müslümanların berat kandilini tebrik eder, insanlık alemi için hayırlara vesile olmasını dilerim.

Cengiz ERTEN    16 Ağustos 2008 17:45
Değerli Meslekdaşlarım;

Tüm meslekdaşlarımın Beraat kandillerini kutlar;
Başta Camiamız olmak üzere Türk ve İslam Alemine hayırlara vesile olmasını dilerim...


3753
Mesaj Defteri yazıları